Bing si Bong! Noua senzatie! Desenele animate pentru Ana, cu Bing si Bong! Topaie cand le vede, la propriu!
Si pentru noi sunt de maaaare succes pentru ca mananca Ana pe ele de rupe!
Doamne ajuta!
Mie imi place de Bing (ala micu cu picioare multe! :))) Presupun ca el e Bing! Anyway, si daca nu e, noi pe ala micu l-am botezat Bingu!😀
Sunt desene pe care le poti povesti.
Pupici cu sclipici de la Ana&Co ☆

2 gânduri despre “Tiny Planets – Bing Bong Bell

  1. Mai fetelor!Sa fiti sanatoase si sa papati multttttt!va pup si va imbratisez cu mare drag din indepartata Romanie.Ma gandesc adesea la voi si ii multumes in gand lui Buni ca e cu voi!Tare greu trebuie sa va fie departe de tara.Nu-s eu patrioata insa problemel pecare le-am intampinat cu Raducu m-au facut sa pretuiesc poate mai mult decat trebuie aceste meleguri.Sanatate multa va doresc.Nela,nu se potriveste deloc comentariu cu postarea ta,insa am simtit sa-ti scriu asta.Iarta-ma daca am exagerat sau inoportunat.Pupam Banana.

Lasă un răspuns

