Am uitat să pun sare și ouă, dar tot bune au fost.😀

Rețeta este simplă: o cană de lapte călduț (300gr) se amestecă cu o lingură de drojdie uscată și două linguri de zahăr (eu pun brun), un pic de sare. Se pune un pic de făină, nu prea multă, până se face maiaua. Se lasă un pic la crescut după care se frământă cu câtă făină înghite și 1-2 ouă. Eu am pus un pic de  esență de vanilie. Se fac gogoșile (eu am folosit unul din borcanele Anei de miere, gol, pe care l-am înmuiat în făină un pic) și se mai lasă un pic să se odihnească (10-15 minute), după care se prăjesc.

Enjoy!

Cu drag,
Mama lu’ Ana
PS: recitind postul, nu mă pot abține să nu constat că toate sunt câte-un „pic de”!! :))

5 gânduri despre “Gogosicile

  1. Nu ti-e mila putin de lume??? Citeam si eu linistita pe blogul insemnaridezicuzi.blogspot, si se pare ca Gabi a ales un blogroll cu imagini!!! Si in dreapta mea trona poza cu gogosile!!! Nu am mai putut sa ma concentrez la nimic, eram gata s-o cert pe ea pentru treaba asta :)).Exact azi ii spuneam Iulikai, care credea ca mie nu-mi plac aluaturile, ca de astea mi-e cel mai pofta, si de aluaturi sarate, si de dulci. De la astea ma abtin cu greu. Am mare noroc ca nu am nimic in casa ce as putea manca, pentru ca e si noaptea tarziu😀. Sa-ti mai spun ca dupa o gogoasa tot timpul imi era rau? :)) Mi-e pofta mai putin? Nuuuuuu…. Si ce poza superba…😀

Lasă un răspuns

