Ce-am mai făcut? Nothing much, really!

De vreo săptămână, așa, Ana are un program de somn… diferit. Se culcă la 10 și (înainte se culca la 8-9) și se trezește la 6 jumate, parcă are ceasul de picior legat și alta nu. Partea bună este că nu se trezește decât de
două ori pe noapte, azi noapte chiar o dată (uăăăăăăăă!!) și că doarme câte 3 ore pe zi. Dintre care eu le dorm așa, cam o oră jumate.😀 Seara nu apuc să fac nimic, o culc pe Ana și în maxim 30 de minute mă culc și eu, altfel nu aș rezista la programul  ăsta.
Am renunțat la televizor / desene seara, cu o oră înainte de culcare, așa că facem un efort și eu și Sorin și o întreținem pe Ana cu jucării și alte cele până pe la zece. Aseară chiar a stat să îi povestesc din cartea de povești, ilustrată frumos.

Cu bazinul suntem acolo, în top. Nu trece zi din săptămână fără cel puțin o dată în zi de mers la bazin. Dimineața ne urnim mai greu, dar seara e musai (spunem că plecăm la 4, ajungem pe la 5😀, stăm până la 6-7, în funcție de cheful Anei, of course, și ajungem în casă pe la 8, după cumpărăturile de rigoare: fructe și apă sau bere, pentru tatăl Anei).
Cum marțea dimineața se schimbă apa în bazin, azi am fost la mare (cam 20 de minute de casă de mers pe jos). Frumos, n-am ce zice, mie îmi place tare, Ana nu se prea împacă cu nisipul defel, dacă s-ar putea să o duc în brațe până la apă, că ea nu servește printre scoici și nisip…duh, talpă de mimoză… Se joacă cu el așa, în jucăriile ei de nisip, dar dacă îi ajunge vreu firicel pe la deget, imediat mă strigă să o șterg.😀. Trebuie să o scot mai des la mare, mai ales că ne mutăm la 5 minute de ea.

Operațiunea apartament merge strună, am angajat deja o firmă pentru a ne transporta lucrurile dintr-o parte în alta, la un preț decent, zic eu. Îmi stătea un pic pe creier, dar mă bucur că ne-a ajutat Michael, agentul nostru, un drăguț care are networkingul la degetul mic (cunoaște câte-n lună și stele, just name it și îți face o recomandare).
Nu îmi vine să cred că în două săptămâni suntem mutați în apartamentul de vis, de la ale cărui ferestre se aude șoptind, marea.🙂

Cu drag,
Mama lu’ Ana

4 gânduri despre “Mărunte

  1. Doamne ajuta Nela! Abia astept sa vad poze facute de la ferestrele noului apartament!Si Isabela are un program de somn mai legat…oricum noi suntem in exercitii pentru trezirea de dimnineata ca urmeaza mersul la gradinita azi miine!Va pupam cu drag!

  2. Au, Cecilia, deja grădi? Of, of, draga de ea, lasă că se obișnuiește ea cu noul program, sut convinsă. O să îi placă la grădi, clar!Raluca, și eu am niște emoții… de-abia aștept momentul sublim în care voi deschide ferestrele larg și voi savura, cu fiecare respirație, marea! Gabi, te îmbrățișez! Ești tare, tare drăguță, cum ai tu tot timpul un cuvânt blând pentru mine.

Lasă un răspuns

