… adică plastilina prezintă și alt interes decât gastronomic…😀

Dacă până acum nu ne-am jucat cu plastilină pentru că invariabil a doua mișcare era către gură, azi ne-am jucat frumos, cred că vreo ora. Mai mult eu am modelat de mă dureau buricele degetelor, duh!!

Iaca rezultatul:

Cu drag,
Mama lu’ Ana

2 gânduri despre “Evoluăm

  1. ce concentrata e pitica!cata rabdare! wow. trebuie sa reiau si eu treaba cu plastilina. prim oara s-a cam plictisit dupa 10 secunde si am ramas cu ditamai musuroiul de plastilina, all for myself!

Lasă un răspuns

