Din categoria bubulina gospodina am făcut azi preserved lemons, adică am pus la murat lămâi, după o rețetă pe care am văzut-o, unde altundeva, decât pe TLC (Travel & Living Chanel, singurul post TV la cere ne uităm din când în când).

Așa că am căutat pe net rețeta și voila!

Cum eu sunt omul care crede cu tărie că o poză face cât o mie de cuvinte (sună mai bine în englezește :D), cel mai bine pricep dacă vad ceva.
Iaca aici rețeta video, dar și pe cea scrisa, aici (o pun așa că văd că nu merge linkul, nu știu de ce):  http://nourishedkitchen.com/morrocan-preserved-lemons/

Eu nu am sterilizat borcanul ca tanti dn video, că doar n-am tâmpit să las borcanul cu săpun pe el…😀

Vă zic în două săptămâni cum au ieșit!😀

Cu drag,
Mama lu’ Ana

PS1: am pus doar două lămâi, așa, de soi, să vedem cum sunt;
PS2: sarea ce-am folosit-o a fost cea de lângă borcanul cu lămâi, șade pe același raft, împreună cu uleiul de cocos ce-l folosesc pentru clătitele Anei cu porige.

Lasă un răspuns

