Intro: nu știu voi, dar eu am o grămadă de biscuiți, care mai de care mai organici și mai bio…😀 I-am luat pentru Ana la un moment dat și bineînțeles că aceeași domnișorică a binevoit să ia unul, doi, după care toată cutia a căzut in dizgrație… long story short: aveam, că nu mai am, o grămadă de biscuiți prin casă. Și totuși, nu suficient de mulți, aveam să constat ieri.

Am făcut salam de biscuiți. Primul ever din viața mea.
După o super rețetă a mamei, pe care am prins-o ieri pe skype și în două minute mi-a zis magia salamului de biscuiți.

Se face super simplu: o cană de lapte se incălzește cu o jumătate de pachet de unt și una, două linguri de zahăr (eu am pus una, de zahăr brun, că-i mai bun… :D) și eu am pus și puțină esență de rom. Se toarnă amestecul peste biscuiții mărunțiți la mână (cam două pachete de 200 gr vă trebuie; eu am avut un pachet de biscuiți simpli de 200 de grame și restul am completat cu biscuiți de-ai Anei, ce-am găsit prin casă) până se formează o chestiune așa, mai grosuță. Separat dați prin mașină (eu am mărunțit la blender) câțiva biscuiți, pe care îi așterneți pe o folie de bucătarie. Se pune amestecul de biscuiți (și rahat, dacă aveți, eu am pus cacao în amestecul de lapte, la noi nu se găsește rahat) peste folia tapetată bine cu biscuiții dați prin mașină și se rulează un salam frumos, micuț, mititel… după gust.

Se dă la frigider vreo două ore. Eu l-am tăiat azi de dimineață (l-am făcut ieri) și mai un pic și îl mâncam jumătate!
Un deliciu, vă zic! Ușor, rapid și buuun!

Enjoy!

Cu drag,
Mama lu’ Ana

10 gânduri despre “Cel mai simplu și gustos salam de biscuiți ever!

  1. hehe, ce ma bucur ca ti-a placut. si eu am mai facut, am in frigider. am pus de data asta si ceva seminte de dov;eac si nuci caju date prin blender si stafide intregi, a iesit ca o halvita. e bun si-asa, insa parca mai mult mi-a placut ala clasic.sa iti fie de bine!🙂

Lasă un răspuns

