Trebuie să sheruiesc: aseară am fost să vedem spectacolul de lumini de pe Avenue of Stars.

Este un spectacol de lumini care are loc în fiecarea seară, în Hong Kong.
După 2 ani de locuit în Hong Kong, am văzut și noi, în sfârșit, showul!
Cine are copil mic, înțelege de ce: spectacolul durează 10-15 minute, cu începere de la ora 8pm.


Am simțit fiorul acela de a locui în una dintre cele mai frumoase metropole ale lumii!

Enjoy!

Cu drag,
Mama lu’ Ana

PS: corabia aceea era roșie (mie de emoție mi-a ieșit albastră.. :)) ). Părea desprinsă dintr-un film cu pirați, era superbă! Am fotografiat-o de multe ori ziua, nicioadată însă pe timp de noapte.

2 gânduri despre “Lights show on Avenue of Stars in Hong Kong

Lasă un răspuns

