Am facut de dimineata sago (care sunt un fel de tapioca pearls) cu lapte de cocos. Un deliciu.
Un desert răcoritor de vară, cu specific thailandez.

Sago (se aseamană cu niște perluțe mici, făcute din făină de tapioca) se pun de cu seară în apă (se pot lăsa și  numai o oră și e ok, eu le-am pus peste seară). O cană de sago peste care se toarnă două de apă.


Se fierb biluțele împreună cu laptele de cocos (eu am folosit o cutie de cam 300 gr, la noi e plin de lapte de cocos) și o lingură, două de zahăr brun, după gust. Se fierbe totul cam 5 minute, până când amestecul se îngroașă și bobițele devin translucide.

Se pune amestecul în vase udate cu apă și se dă la frigider, după care se servește, răsturnat pe o farfuriuța. Se pot pune diverse siropuri/fructe deasupra, după gust. Sau se poate folosi altfel de lapte (de vacă sau alt animăluț sau lapte de nuci/semințe).

Noi l-am servit ca atare.
Și Ana, of course!

Am citit de bine despre proprietățile nutritive ale tapiocăi pe net: săracă în vitamine, dar recuperează la capitolul minerale, fiind foarte bogat în fier (atât am reținut eu).

Cu drag,
Mama lu’ Ana

PS: cât timp am fotografiat eu desertul de azi, Ana făcea tumbe pe la picioarele lui Sorin… ea, care n-a mers de-a bușilea niciodată, marea artistă de circ! :))

7 gânduri despre “Sago (tapioca white pearls) with coconut milk

Lasă un răspuns

