În loc de intro: tot aștept să mă pocnească valul acela de energie, care se zice că vine o dată cu trecerea în trimestrul al doilea de sarcină. Între timp dorm cot la cot cu Ana, cam 12 ore minim pe zi….

Ana de vreo săptămână doarme noaptea! Da, miracolul s-a întâmplat, nu știu exact cărui fapt se datorează minunea, însă doarme noaptea, cu maxim o trezire de sân, cam pe la 4-5 ore.  Partea proastă este că se culcă târziu de tot, pe la 11.30-12 și se trezește pe la 9. Mai doarme
2-3 ore și la prânz. Nu știu cum a reușit să își deregleze ora de somn atât de tare, să fie atât de târzie. Acum m-am mai obișnuit, însă la început mă omora programul ăsta (eu nu dorm mai târziu de 10, de regulă). În speranța revenirii la programul ce ne-a consacrat (8-9 pm maxim la somnic), rezistăm cu stoicism noului program de… prelungiri.

Burtica se vede din ce în ce mai mult, deja e rotunjoară bine și lumea a început să mă felicite. Luni aflăm dacă avem bebeloi sau bebelină. De abia aștept.😀
Tot la capitolul sarcină și sensibilitate as result: ne confruntăm cu red tide în Hong Kong, un fenomen natural care se produce din când în când (alge si tot soiul de microorganisme vin spre țărm și se descompun). Este un miros… de vis!😀 Sper să treacă cât mai curând pentru că e un mic dezastru pentru miosul meu exacerbat de sarcină.

Cura cu ouă de prepeliță ce am început-o pentru Ana merge bine, azi a fost deja a 4-a zi!
Te pomenești că de la ele doarme Ana mai bine!😀 Mai stii?!!!

Cu drag,
Mama lu’ Ana

pese: ați văzut că am făcut pagină de facebook blogului? E, e, de asta ce ziceți?😀
pese2: în weekend ne-apucăm de împachetat.

4 gânduri despre “Telegrafic

Lasă un răspuns

