Zi frumoasă azi!
Am aflat că Ana va avea un frățior!
Cu emoție, deja vedeam ce se contura pe ecranul ecografului, și eu și Sorin, înainte de a ne lămuri doctorașul ce și cum. Numai Ana chicotea veselă, o auzeam de după perdea…


Am bănuit din prima clipă că este băiat.
Să crești mare, dragul mamei!

Cu drag,
Mama lu’ Ana

PS: blogul lui Alex îl voi inchide, cel mai probabil… abia am timp să scriu în unul!😀

Alt PS: poza asta este făcută azi, în cabinetul doctorașului. De la sarcina cu Ana am studiat-o și răstudiat-o, mi-e dragă, am zis s-o iau acasă.🙂

6 gânduri despre “Gânduri pentru Alex

  1. Ieiiiiii vad ca sunt a doua mama de Alex care intra sa felicite o mamica de Alex! Sa fiti sanatosi, dragilor! Mi se pare super tare surpriza cu blogul lui Alex! Chiar daca il ascunzi, sa nu-l stergi. Ce tare ai fost cu asa o lovitura! :))Si imi place si ca ai fotografiat imaginea din cabinet😀.Pupici pe burtici! A ta si a Anei😀.

Lasă un răspuns

