Rețeta e simplă: Am luat două-trei ouă pe care vroiam să le sparg deasupra unei tigăi cu ulei de sâmburi de strugure încins (uleiul, nu strugurele).

Sparg primul ou și privesc în tigaie, cu costernare, spre cele două gălbenușuri… din același ou.
Strig repede la Sorin să vină cu aparatul, că eu așa ceva n-am mai văzut… doar în China sunt ouă gemene, din aceeași placentă…😀
Până vine Sorinică să vadă minunea, sparg și oul cu numărul doi. Ce să vezi? Și ăsta era cu gemeni… măi să fie…

Ouăle mutante le-am servit pe varză cu carne de porc (la asta am uitat să fac poze… :D)

Cu drag,
Mama lu’ Ana și a lu’ Alex

PS: dacă și al treilea era cu gemeni trimiteam poza la ceva newspaper local și nu numai… asta după ce mă gândeam că e un semn, sigur… poate am gemeni!😀

6 gânduri despre “Ouă ochiuri inedite

  1. Ha ha ha … hai mai, ca si aici sunt. :)Nu stiu cum naiba le fac, dar iti zic sigur ca e o ferma de unde cumperi NUMAI din astea, cu cate doua galbenusuri. Mie mi se pare un pic suspect sa fiu sincera, dar accidental … e ok. Fun. :)Cand eram micuta si ai mei cresteau pasari, una dintre ele, o curca, facea des doua oua odata: unul normal, in coaja tare, si altul cu coaja doar partial intarita (adica sustinea continutul, insa era ca o pojghita, ca la strugure de ex!).

  2. Da, da, si eu am vazut cand eram micuta oua din astea cu coaja partial intarita, la mamaie la tara.Da, ma, e suspecta faza cu doua glabenusuri… mie mi s-a parut de senzatie, iti dai seama, ca nu mai vazusem ever! Si sunt si eu cescuta la tara, vorba-ceea….aveam ocazia sa vad haralau!

  3. Da, si eu daca cumpar un anumit fel de oua, mari si aratoase, aproape toate sunt cu galbenusuri duble.🙂 Eu am vazut si in Ro, chiar multe…oua cumparate din magazin, dar si de la tara. Chiar ma mira ca nu ai vazut niciodata🙂.

Lasă un răspuns

