Am folosit:
– 3 cartoane (am taiat urechile unei cutii de carton… ce cand suntem asa , crafty, pastrez toate nimicurile ce ar putea sa imi foloseasca mai tarziu intr-o cutie);
– servetele de bucatarie;
– orez colorat (cu colorant alimentar; special pentru prietena Anei CarinUka: se poata folosi asta in loc de sclipici, ca am inteles de la mama ei ca a plans ca ea n-are sclipici, draga de ea…:*);
– lipici.
Ce-am facut:
Am desenat mai intai conturul piciorusului Anei pe carton. L-am decupat frumusel, apoi am mai facut unul, folosindu-ma de asta, de primul. L-am decupat si pe al doilea.
Pe amandoua le-am lipit, una peste alta, pe o bucata de carton.
Am pus lipici din abundenta si am inceput lipirea servetelelor. Activitate in care s-a implicat si Ana, cu sarg. Pana atunci se tot jucase cu cele doua talpite😀.
Am mai presarat si orez colorat pe servetele (in ideea ca facem slapi de plaja). 
De fapt modelul dupa care ne-am inspirat era cu nisip pus in ultima etapa, iesea fain in relief, asa am vazut la Mr Maker (de acolo avem ideea), insa n-am avut nisip. Maine ma opresc si iau si nisp de pe plaja, sa fie in casa! :D 
A iesit ceva dragut, pe care am scris data. 
Am acum talpita piciorului stang al Anei, asa cum era ea, la 2 ani si 8 luni!
Pe asta o sa o pastrez cu grija.
Apopo, m-am gandit sa fac un caiet al operelor ei. 
Nu stiu, inca imi zboara rotitele… ce format, cum sa le lipesc… din astea.🙂
Have fun!

Lasă un răspuns

