Am folosit asa:
– o coala alba din blocul de desen;
– lipici;
– zatul de la o cafea (si un pic de cafea, de pe fund… dar puteti adauga apa fara probleme!);
– bandaje (da, da, ati citit bine! :D)
Ce am facut:
– am baut cafeaua… :)))
– am amestecat cafeaua cu lipici in proportie de cam jumi-juma, asa, ochiometric.
– am lipit bandajul de coala de hartie;
– am lasat sa se usuce putin si apoi cu o pensula am adaugat amestecul de lipici si cafea.
Gata pergamentul! 
Teoretic am putea sa il pictam… practic, sa vedem daca o tenteaza pe Conitza Ana!
Altfel, toate bune. Sunt pe pilot automat, so to speak. Pana vine Sorin nu vad, nu aud, nu gandesc decat copii si iar copii. Incep deja sa ma obisnuiesc singura. Cum ii spuneam si lui azi, n-am schimbat ATATEA scutece pe zi EVER! Nu-ti dai seama cat sunt de multe pentru doi copilasi, intr-o zi, decat cand le schimbi tu pe toate. Tre’ sa incepem antrenamentul la olita, am zis! :))
Maine dimineata avem oaspeti de seama, dar poimaine sigur ne aventuram pana la magazin, sa mai iesim si noi in lume.
Un rasarit frumos, la 6 fara cand m-am trezit eu…
a doua cafea, de data asta decaf… am folosit zatul pentru opera Anei
rezultatul final
Ustensilele
work in progress (recipientul in care am amestecat lipiciul cu cafeaua este suportul acela de tinut oul la micul dejun, dimineata…)

Lasă un răspuns

