Ola, amigos!
Din Guadalajara, unde am ajuns cu bine. Mai usori, din pacate… Cu vreo30… de kg! :))
United Airlines ne-a pierdut bagajele din San Francisco in Guad. Asa ca we travel light, prea light, as putea spune. Partea buna este ca nu m-am enervat, nu m-am dat cu fundul de pamant (cum fac eu de obicei). Am avut doar o durere crunta de cap de care mi-am dat seama cand am ajuns in masina venita sa ne ridice de la aeroport. Sigur, m-am gandit, e oribil sa ajungi la destinatie obosit, dupa 20 de ore, dintre care 12 plus 4 pe avion, non stop, in care daca nu dai sa suga unuia il intretii pe celalalt (sau amandoua in acelasi timp), insa pana la urma sunt doar niste haine. Sanatatea noastra, faptul ca cei mici au fost incredibil de cuminti si buni pe parcursul calatoriei pur si simplu nu m-au lasat sa ma pierd cu firea. Sigur ca imi venea sa bite the head off of every single man in the room (ca nu-mi vine minte o expresie mai buna in romaneste fara sa folosesc injurii :)) ). M-am gandit ca pur si simplu, in definitiv mi-au pierdut niste haine. Am vacanta inainte, de ce sa mi-o stric? Toate marile „nenorociri”s-au doverit blesing in disguise after all in ceea ce ne priveste. Rascumpararea e la 1000$, in cel mai rau caz ne reinoim garderoba, asta e. Eu sper, totusi, sa ni le recuperam azi, maine.

Altfel, suntem pe fusul orar de Hong Kong, ne-am culcat la 3 si ne-am trezit la 1 noaptea! Asa ca zilele astea sunt tot de sacrificiu, pana ne revenim. Pentru mine si copii e mai usor, eu ma mulez pe orele lor se somn si incerc sa le lungesc cat mai mult pe cele petrecute pe lumina, Sorin e cel vitregit, el trebuie sa mearga la birou program normal.

Hotelul este dragut, camera spatioasa, patul mare (dormim cu totii si ne e bine, eu pot spune ca m-am odihnit, in ciuda trezirilor lor pentru supt). Azi si maine vizitam imprejurimile, miercuri suntem la prietena mea E si in weekend avem planuri faine. Sa ne vina hainele, zic! Ca nu merge sa uscam zilnic cu fierul lenjeria :))) Noroc ca pentru copiii avem in ghiozdan tot ce ne trebuie sa supravietuim decent cateva zile (schimburi de haine, de ex…), pentru noi adultii e mai greu, dar nu imposibil.

Pana la urma, e chiar frumos. Ne vom aminti cu placere de vremurile in care am fost cu copiii mici in Mexic si ne-au pierdut americanii bagajele. :))

Pana data viitoare, va pupam!

Un gând despre “Din Guad, cu drag

Lasă un răspuns

