Olaaaa!

Suntem busy bees, că ne mutăm casa.
Așa că suntem tot pe drumuri, dintr-o parte în alta. Facem locuibil locul nou, mai aranjăm una, alta, până la marea mutare.
Nu ne-am apucat încă de împachetat (how fun! :D), avem vreme.
Așaaaa. Cam cu asta ne ocupăm zilele astea.

Azi vreau să scriu despre mi-nu-na-tul, mag-ni-fi-cul sos de prune ce l-am făcut săptămâna trecută.
Invenție proprie de care sunt mândreață.
V-am zis ca am făcut o fobie pentru carnea de rață, da?
Așa că am tot timpul în frigider rață marinată.

Am scos un piept și o pulpiță.

Produsul finit

Și pentru că am găsit în frigider o caserolă de prune coapte bine, mai să se strice, am zis să fac un experiement (știam că la rață merge un sos dulce acrișor de minune, celebra pekin duck a chinezilor are de fapt magiun de prune în compoziție).

Am prăjit ușurel rața în untură (cea în care marinează, cea care se pune deasupra, dar se poate foarte bine pune și de porc, bineînțeles).

Separat am dat pus in mixerul cu pahar:
– 3 prune mari, fără sâmburi😀;
– 3-4 căței de usturoi (data viitoare pun mai mulți)

Am pus minunea asta, gemul ăsta crud peste sosul în care s-a prăjit pieptul de rață și le-am dat la foc mic, mic, mic, nu prea mult, cât să se întrepătrundă aromele (haaa, v-am dat pe spate!!).
La sfârșit am pus un gâl gâl de sos de soia fermentat (pentru un iz oriental, așa) și un praf de boia (să mă piște un pic de limbă).
Se pune sosul artistic peste rață și iese o combinație demențială, vă zic!
Culoarea sosului este foarte frumoasă, de altfel.
Garnitura e simplă: cartofi dulci prăjiți în untură.

Să știți că pozele le fac cu telefonul, dar ies măiastre, asta contează.
Sorin răde că nu pot face nimic fără să fac o poză, două.

Să aveti un weekend MI-NU-NAT!

Cu drag,
Mama lu’ Ana și a lu’ Alex

Minunatul meu robot😀, bun la toate!
Culoarea sosului de prune e demențială!

5 gânduri despre “Rață (iar!), cu sos de prune și cartofi dulci prăjiți în untură

Lasă un răspuns

