Am fost plăcut impresionantă de UK blue Stilton

20121107-082028.jpg

Fructele sunt pe masa by default, deși la noi în familie doar Alex le mănâncă cu poftă :)). Eu le mănânc când dau să se strice. Ce vroiam să zic este că nu le-am pus doar de poză.

Revenind la brânză: nu cred că mă va surprinde vreodată neplăcut vreo brânză! Asta din categoria ce mari brânzari suntem noi…mare brânză!

Îmi mai fac și mâine un mic dejun copios, văd că mă dispune. Binedispune. Ana a prestat halloumi.

Să avem o zi frumoasă, senină.

Lasă un răspuns

