Neaparat sa scriu, repede, repede, despre chiftelutele pe care le fac copiilor:

Ingrediente:

  • 300gr de carne tocata (eu am de porc);
  • trei graunti de usturoi;
  • cam tot atata (ca volum) dovleac galben crud taiat cubulete
  • untura pentru prajit

Carnea tocata (nu pot sa scriu asta fara sa nu va zic ca am adus cu noi din Romania masina de tocat carne manuala, din aia de fier, ca la mama acasa, si nu merge…😦 nu stiu ce nu facem bine, dar nu e asamblata corect) se amesteca cu usturoiul si dovleacul taiate marunt (eu le-am dat prin mixer din ala cu pahar😀, oameni buni, ca stiti deja ca eu sunt patetica la denumiri de gadgeturi si din astea… so :D).
Se prajesc in untura niste gogoloaie
image

mici, mici, cat sa le apuce degetele dibace ale copilasilor.

Enjoy!

PS: poza e cu ele inghetate, sunt singura cu copiii saptamana asta si mi le-am facut din timp.

Lasă un răspuns

