Oameni buni, suntem bine, ocupaţi. Un pic.

Nu mai apuc sa scriu pe blog pentru că nu-mi mai ies paşii: intre copii si casă timpul liber e atât de limitat (am vrut sa scriu ocupat :)) ) încât nu ştiu ce să fac mai întâi când adorm copiii seara. Ai mei adorm pe la 7, maxim 8. I know, I know, lucky me! La maxim 10 eu dorm dusă. Deci am undeva între două şi trei ore în care să fac ceva la calculator, pentru că ziua nu mă ating de el, nu am cum. De fiecare dată câstigă (detaşat, de altfel) un serial de comedie şi o bere (sau două, trei, depinde cât de grea mi-a fost ziua :)) ). Apoi bucătăresc pentru cei mici diverse, cam 30 minute sau mai mult, pentru a avea măcar o masă de a doua zi gata de mâncat (creier, supe, limbă, cartof dulce pentru Alex, cam asta fac; mai pun şi murături, m-am apucat mai nou să fac şi tot felul de paste pentru gatit, pe care le las la fermentat câteva zile şi apoi la frigider, sper sa apuc sa va mai zic despre asta). Sunt o adevărată bubulină gospodină, ce să mai. :d

Să vă mai zic că vreau să mă uit și eu la Oscaruri? Le am înregistrate, nu știu când apuc să văd măcar dansul lui Charlize Theron, pe care o admir tare. Sau să văd vreunul dintre filmele ce au câștigat. Poate numai dacă le văd pe bucățele.

Anyway…. ce vroiam de fapt să vă zic e că am făcut în weekend clams. Pentru prima dată. Au fost delicioase, mai facem.

Reţeta e super simplă, se poate face cu orice tip de scoici, de altfel.

So:

-scoici (duh!)
-usturoi (cât vă place, eu am pus cam 3 grăunţi la vreo 300 gr de scoici)
-un păhărel de vin alb
-pătrunjel

Se căleşte usturoiul tocat mărunt intr-o lingură două de ulei de măsline, se pune apoi vinul si se lasă până scade cantitatea de vin cam la jumătate, se adaugă scoicile şi se călesc și astea la foc mediu până se deschid toate. Cele care nu se deschid se aruncă (neaparat). Se presară pătrunjel şi gata.

Luni am citit aici că scoicile astea sunt sursă importantă de vitamina B12.
Cool, mai facem!

image

Lasă un răspuns

