Din categoria delicarese, am făcut zilele trecute mojama, o delicateasă specifică spaniolilor, dar nu numai.

O bucată faină de ton de bună calitate, de preferinţă pentru sashimi, se pune pe o pătură de sare mare, grunjoasă. Se acoperă tot cu un strat de sare şi se dă la rece. Se ţine pe sare o zi, două, în funcţie de grosimea bucăţii.

Eu am ţinut-o o zi şi un pic, o bucată cu grosimea de mai puţin de 2 cm. Am spălat-o de sare bine, bine şi apoi am pus-o iar la rece, la uscat. Cam a treia zi e destul de uscată, numai bună de mâncat.

Se taie felii subţiri, se pu e un gâl gâl sănătos de ulei de măsline de bună calitate (lăsaţi-le cam 30 min la rece, să se îmbine aromele de peşte şi măsline) şi gata!

Un snack delicios.

Pătrunjelul e aşa, să vă dau gata!

Enjoy!

image

image

Lasă un răspuns

