Cand te plictisesti, devii creativ. Nu ca ma plicteisesc des, cine are doi copii stie ce zic. Dar, si aici e un mare DAR, de cateva zile bune avem ajutor in casa, cu curatenia&all. Va povestesc eu mai multe alta data.

Asa ca, in pana de idei de gatit pentru micuti, m-am gandit sa fac crevetii altfel decat ii fac de obicei (ii calesc usor in unt cu usturoi).
De obicei gatesc dimineata, pret de o ora sau mai putin, cam asa, pentru pranz si cina. Asta de cand am ajutor, inainte gateam cand se culcau copiii, seara.

Pentru creveti m-am inspirat de AICI, doar ca in loc de unt am pus untura de rata iar spanacul l-am avut congelat.

Va povestesc pe scurt: am calit o ceapa mica taiata fin in doua linguri de untura, am adaugat pudra de curry (dupa ochi si gust, cred ca o jumatate de lingurita, cam asa), o jumatate de cutie de lapte de cocos, un cub, doua de supa de pui facuta in casa (cred ca v-am zis ca eu congeles o parte din supa concentrata in pungi de plastic, din acelea pentru  gheata). Se mai fierbe un pic pana mai scade.

Am adaugat spanacul si crevetii si in cinci minute gata!
O minunatie. Se serveste cu orez sau ca atare.
Si pentru ca am gatit si cina (ciuperci cu smantana si rozmarin), m-am intrecut pe mine si am facut o minunatie in farfurie, arta si alta nu!😀

Bineinteles ca Ana nu a vrut sa manance opera de arta, ea a vrut sa manance din castron, direct! :))
image

image

image

Lasă un răspuns

