Ca tot am transformat blogul in „yet, just another foodie one”, iaca o noua postare din categoria bubulina gospodina.

Miroase divin la noi in bucatarie. Miroase a caramel. Nu stiu de unde, ca doar am facut biscuiti cu untura si iaurt. :))

Dupa tentativa nereusita de a face biscuiti cu faina de orez de ieri (cred ca am pus prea mult praf de copt, ca nu m-am putut atinge de ei), cei de azi au fost un succes.

Aveam prin frigider o jumatate de cutie de 500 gr de iaurt gresesc care incepea sa se invecheasca. Am pus (direct in cutie) faina de grau alba, simpla, nealbita, pana s-a format asa, o coca moale. Am lasat-o la caldura peste noapte (si la noi e cald, nu gluma!).
De dimineata am pus-o intr-un castron, am adaugat, ochiometric, doua-trei linguri de zahar de cocos si doua-trei linguri de untura, am mai pus putina faina, pana s-a format o coca moale. Am mai pus un varf de lingurita de praf de copt.
Ana m-a ajutat, of course. S-a umplut pana la gat, dar a fost super fun! Pacat ca n-am facut poze.

Am copt biscuitii facuti cu mana la cuptorul cu microunde, pe o farfurie intinsa, fara a o tapeta, fara a o unge (am vazut la mana ca era coca destul de grasa) numai la optiunea de gril (n-am cuptor la aragaz) vreo 30 minute, all in all. Adevarul este ca i-am tot verificat, fiind prima data cand coc biscuti la cuptor electric.
Sunt gustosi, imi plac si mie, eu, car nu prea le fac cu biscuitii.

Reteta e inspirata de aici.

Lasă un răspuns

