Oameni buni, oameni buni!

Am neglijat blogul. N-am avut tragerea de inima sa mai scriu. Am avut una, doua postari private, mai mult fraze scurte, trairi, minuni…

Ce ma scoate din hibernare, azi? Nimic special. Am fost la cinema (iar). Am vazut Fast and Furious (or maybe just furious? :D). Inca ma dor urechile de la „Fast and furious”.

Sambata am vazut Dead man down. Cu prea frumosul Colin care ma face sa imi doresc sa revad In Bruges. Asta dupa ce saptamana trecuta am vazut DOUA filme la cinema (nesimtire, stiu…): The Great Gatsby si Startrek (ultimul). Si tot saptamana asta am vazut in sfarsit Life of Pi si Argo. Astea din urma pe PC. Am regretat ca nu am vazut Life of Pi la cinema. Nu stiu ce faceam pe vremea aia… nasteam, oare? A, nu, ca e din 2012. Alaptam in tandem, probabil. 

Nu indraznesc sa fac cronica filmelor (nu ma pricep, nu de alta), dar toate mi-au dat o stare de bine. 

No, cam asta am facut zilele astea. Si un gratar.

Intre timp toti suntem raciti de nu se poate (copiii cu muci verzi, tuse &co, eu doar cu tuse). Ma simt ca naiba, dar ma  tratez… Buhai ca o oita, asa ca mi-am luat azi siropel care are numai ingrediente… de bine, toate folosite in industria recreationala, if you know what I mean. Asa se explica senzatia ce am avut-o cand am primit, palmat parca, sticluta pe care nenea de la drug store mi-a recomandat-o. Parca imi vindea cocaina pe sub mana. Cica sa nu conduc sau sa manuiesc masini grele. Oh well, ma mai gandesc. 

Ne pregatim intens (nu facem nimic, de fapt, desi eu ar trebui sa scriu prietenilor) de excursia in Shanghai. Care va fi in doua saptamani. N-am mai vazut Shanghaiul de aproape 5 ani. O sa fie cel putin interesant. Pun pariu ca nu voi mai recunoaste nimic, nimic din orasul in care am trait 3 ani. 

Oare vorbeste siropul de tuse din mine? Nu cred. 

Am o stare de bine, de vacanta. 
E vara!

Lasă un răspuns

