Cand am fost in Shanghai am avut chef de scris. N-am avut wordpress. Nici blogspot, nici facebook, nici youtube. Nada! That’s China. 
Mi se facuse dor de scris. Mi-am adus aminte ca am un blog pe tumblr. Nu mai stiam parola. Oh well, so me! :D 
Am lasat-o balta. M-am culcat devreme in fiecare seara (n-o sa credeti, pot dormi de la 8 fara probleme :D… ceea ce fac in 4 cazuri din 7 cate seri are saptamana. Pathetic, I know…). Eram rupta dupa orele de umblat cu micutii.

Cum a fost in Shanghai? Fain. Am vazut locurile in care am trait acum 5 ani cu alti ochi. Pe vremea aceea nu stiam decat job, job, job si iesit in oras. Doamne, parca e din alta viata! Nici nu mai stiu cum era.

Sa te stresezi pentru shortage-uri, rapoarte, buyeri, management prost. La propriu. O data eram atat de ocupati cu accounturile incat seara… lucram. Amandoi. Imi vedeam sotul in weekend, desi stateam sub acelasi acoperis. Il vedeam si in restul saptamanii, nu-i vorba, dar vedeam prin el. Vedeam linii care sed si revenues care nu se fac. Si site-ul sufera. Cot la cot cu managementul. Iar asteptarile erau mari pentru ca eram expati si scumpi. 
Ce vremuri! Mai, mi-e dor cateodata de ele, zau! 

Imi trece repede.😉

Lasă un răspuns

