Cred ca am ajuns la saturatie cu surfatul netului. Cand am ceva timp pentru mine, doar pentru mine, nu mai am niciun chef sa citesc. Mai bine dorm. Fata lu’ tata. Taica-miu dormea tot timpul cand venea de la lucru. Ca se trezea la 4am, incepea la 7, era acasa pana-n 4 dupa masa, cu tot cu drumul pana la iesirea din oras. 

Poate pentru ca am prea multe chestii mamicesti in feeder? Pe facebook la fel. Macar pe facebook mai am si poze si chestii funny.

Intrebarea e alta. De fapt de ce m-ar deranja chestiile mamicesti, in fond si la urma urmelor? Pentru ca sunt pline de „best of” si”how to”? De „tips and tricks”? Intr-un cuvant, de „know how”. Intr-ale mamiciei. 

Enough said!😉

Lasă un răspuns

