De o saptamana si mananc minunatia asta:

– un gal-gal de ulei de măsline (a must, e pe foc rapid si grasimile mele animale preferate – untura si untul – se ard rapid);
– doua, trei căpăţâni (?! sau cum s-or numi) de salată verde;
– trei graunti de usturoi taiato fideluţă (uuuuhaaaa);

Se căleşte usturoiul in uleiul de măsline la foc mediu. Se adaugă salata si se calesc toate pe foc rapid vreo 2 min. Salata trebuie sa ramana al dente si verde. :))

Enjoy!

Eu mi-o condimentez cu carne de porc feliuţă sau jumeri din piele de pui bio si chili (se adauga cu usturoiul, in prima faza).
Copiii manaca doar salata (Ana) si usturoiul (Alex).

image

PS: e o singura poza, capacul e ala al wok-ului in care am facut-o, e pus sa o tina calda pentru micii flamanzi care sunt plecati in vizite, prin vecini,

4 gânduri despre “Fried lettuce, anyone?

  1. ii zice bok choi, nu? mi se pare ca e o ruda a verzei.🙂 si noua ne place, gatita tot cam asa.🙂 de sine statatoare ori in vreun stir fry.🙂

Lasă un răspuns

