Am citit azi dimineata la Vlad Craioveanu pe pagina intrebarea asta.

  • senzatia aceea minunata care o am la inceputul unei noi calatorii, care, indiferent de destinatie, ma umple de bine (eu cred ca traiesc doar pentru a calatori. daca as avea bani numai asta as face, mi-as programa in fiecare luna a anului cate o calatorie, impreuna cu copiii);
  • chipurile celor dragi mie – suna absurd, dar, cu trecerea timpului, incepi sa le uiti.
  • vacantele petrecute cu familia, cand eram copii;
  • ca nimic nu e mai important pentru mine pe lumea asta decat familia;
  • ca timpul trece atat de repede (ce cliseu, stiu!) si ca parca trece si mai repede, o data ce imbatranesc; si pe acelasi ton, sa imi reamintesc perioada asta incredibil de frumoasa, in care stau acasa sa imi cresc copiii.
  • ca lucruruile mici ma fac fericita, fericita cu adevarat;
  • ca niciodata nu sunt prea batrana pentru a invata o chestie noua;
  • ca am un cap pe umeri, nu doar o  umbrela pentru gat, o coloana vertebrala. de inima nu mai zic nimic, saraca!

Asta e o lista deschisa!Imagine

6 gânduri despre “Ce vrei sa-ti reamintesti toata viata?

  1. Ma bucur alaturi de voi cand mergeti in vacante, „calatoresc” astfel prin locuri pe care nu stiu daca le voi vizita vreodata. Va multumesc ca impartasiti cu noi. Marturisesc ca astept cu nerabdare sa vad poze cu voi din concediile minunate pe care le petreceti.

    Simt ca aceasta este cea mai frumoasa perioada si as vrea sa ma bucur de fiecare clipa in slow motion. Stiu ca imi va fi dor de aceste momente si as vrea sa pastrez putin si pentru mai tarziu, Zambetul stregresc al puiului este cel care imi alinta sufletul, doar ma gandesc la el si ma surpind zambind.

    Te-am visat aseara, poate de aceea am indraznit sa adaug aceste randuri.

    Te pup,
    Ana, mami fericita de Alex

    1. Ce frumos ai scris, Ana! Te rog frumos sa „indraznesti” sa mai adaugi cand simti, am avut o emotie de la primele cuvinte, desi nu stiam ca esti tu. Cand am vazut semnatura mi-am dat seama ca te stiam ca esti tu, chiar daca nu te semnai.🙂
      VA sarut, dragii mei! Cu mult, mult drag si weekend frumos!

Lasă un răspuns

