I am a busy bee these days…

Printre plecari de-ale lui Sorin in China, copii si alte cele (de care voi vorbi in curand, sau poate nu :D), printre pierdut vremea pe FB (ce poate fi mai relaxant decat o barfa mica, la ceas de seara, pe facebook?!)… so iaca n-am avut vreme. 

Tot caut reteta de crackeri minune pentru Ana, fara porcarii si alte cele. Sa se faca rapid si cu ingrediente putine.
De altfel eu sunt un mare fan de retete rapide si bune. 

Zilele trecute am faut jeleuri de lamaie. Asta asa, ca am gelatina pura de vita de pe iherb.😀
Reteta e simpa: la 230ml de lichid (a cup, cum zic englezii, sau cam vreo 15-16 linguri de-ale noastre), lichid ce poate fi zeama de lamaie, apa si zeama de lamaie sau orice altceva va pofteste inima, se pun 3 linguri de gelatina si 3 de miere (sau indulcitor natural, de ex eu am stevia dar parca tot nu m-am obisnuit cu gustul ala de zaharina… apoi nici nu m-am prea documentat sa vad ce si cum, daca e sanatoasa au ba, asa ca am pus miere). 
Se toarna lichidul in forme (eu n-am, am pus in tava de cuburi de la congelator) si se da la rece. 
Au iesit bunute, mie imi plac. Celor mai mici, nu prea. Ma rog, nu stiu ei ce pierd. 
Reteta e de AICI.

Altfel, toate bune. Toata ziulica suntem la bazin. Suntem primii clienti, noi, mosii si corporalistii ce mai suntem la piscina la 7 30 dimineata! Me likeeee!

Alex are iar perioade grele de tot (nopti agitate&co), cred ca ii dau caninii!  

Lasă un răspuns

