… se întâmplă să rămân singură la bazin. Mergem aproape în fiecare dimineaţă, cum spuneam mai aseară. De cele mai multe ori doar cu Melizanda, azi cu amândoi.
Ana a vrut acasă, eu am insistat să rămână (:d), Juniorul la fel, aşa că am rămas singură la piscină. Aşa de tare m-au pedepsit azi.

Singură în toată piscina, mi-am adus aminte de mare, plajă, soare. Vacanţă.
Am stat O ORĂ (nesimţire, ştiu), dacă nu era atât de cald aş fi stat mai mult.
Mai vreau şi altă dată! Pretty please!

image

image

image

Lasă un răspuns

