Am asa o fuga de idei, ca nici nu stiu de unde sa incep. 

Nu mai am timp de blog, ala putinul pe care il am (adica vreo 30 de minute, dimineata, devreme), nu stiu cum sa il folosesc mai bine. Asta pentru ca de cand am venit in Romania, copiii mei, copiii soarelui, adorm dupa 10 seara, pentru ca atunci se intuneca, deh! Partea buna e ca nu am avut de suferit cu schimbarea fusului orar decat vreo doua zile. Partea proasta e ca se culca aproape de 11 (Ana, Alex pica de cele mai multe ori lat mai devreme, pe la 10). Dimineata tot devreme se trezesc (sase jumatate, sapte). Doar ca dorm de pranz. Doamne ajuta, altfel nu si-ar face norma de aproximativ 10 ore pe zi si eu as fi capiata de cap!

Cumva eu m-am pierdut pe drum in tot procesul asta, pentru ca nu mai reusesc sa mai vad nimic, un serial, ceva. Nu fac decat facebook de pe telefon si cam atat. Incerc sa dorm cand doarme vreun puradel, nu-mi iese de fiecare data, prin urmare am si zile in care daca ma iei de vorba iti sar la jugulara.

E drept ca suntem si pe zi ocupati, umblam mult, dar totusi…

Mie mi-e dor de duca. As always. In fiecare zi altceva. La strandul termal imi place sa mergem dimineata devreme sau seara tarziu (dupa 6). Pe la orele pranzului mergem la racorica, cautam umbra, rauletul, pustietatea. Am ramas placut de tot impresionata de pensiunile de pe malul Dunarii, mai sus de Orsova, imi scapa numele satului acum, dar revin. Mai, o bijuterie de pensiuni, numai una si una. Ne-am oprit la una sa intrebam de preturi, erau bookuiti pana la sfarsitul lui august! Asa da!

Severinul il gasesc asa cum l-am lasat, mai frumos parca, mai curatel. Am gasit pana si doua terase decente in care poti bea seara o bere si manca o hamsie, cu copii cu tot. 

Dar soferii tot prosti au ramas, sa ma ierte dumnezeu! Depasiri de te doare capul, nu semnalizeaza, in intersectie se uita la tine, in ochi, sa-ti zareasca sclipirea de inteligenta in loc sa se uite ce reguli de sofat se aplica… M-am enervat cum nu ma enervasem demult… si nici macar nu conduc eu.😀

In alta ordine de idei, Ana a cerut singura la frizer. A convins-o bunica, cum-necum, ca vrea sa se tunda asa ca e posesoarea unui bob scurt de toata frumusetea. Am fost foarte mandra de ea. Cat de cuminte a stat pe scaun, nu-mi venea sa cred. Sunt curioasa ce i-a spus bunica…

Ca de obicei in ultima vreme, si postarea asta e tot praf! Fara cap si coada.

Oh, well! 

Lasă un răspuns

