Ce mai faceti, oamenilor? Sanatosi, voiosi, voinici?
Si noi!😀

Nu mai am timp de blog, imi tot pun note (in mintea mea aia ocupe tare) ca ar fi fain sa mai scriu si eu pe blog. Ca material am, cheful si timpul ce-mi lipseste! Nu e sa fie si pace. Seara sunt rupta in paispe (cel putin, desi nu fac nimic spectaculos peste zi), nu mai stiu ce sa vad mai intai din lista tot mai lunga de seriale, ca mi se tot aduna. Fac un calcul rapid, cand ma apuca cheful de scris, cam cat timp imi ia toata povestea cu scrisul. Si de fiecare data castiga detasat nevoia de a ma cufunda si in alte lumi, paralele (ma uit la seriale, am eu o lista pe care o tin constanta, more or less, de seriale pe care nu le ratez, ma uit pe PC – sa nu mai spuneti la nimeni!). Apropo de seriale, abia astept sa se reia favoritele mele, parca ma reintalnesc cu prieteni dragi in fiecare septembrie, cand reincep.
Get a life, girl! :))

Asa. So, no time. Adica este, dar are alte prioritati. 

Mai un pic si mergem acasa, in Hong Kong. Am realizat ca nu stiu cand au trecut cele patru saptamani de cand suntem aici. De data asta chiar mi se pare ca a trecut timpul foarte, foarte repede. Bine, am si umblat mult, dar parca prea repede! 
Am colindat o saptamana prin tara, am facut ceea ce imi doream sa fac de cand ma stiu si n-am avut ori timp, ori bani (nu ca acum ii intorc cu lopata) sa fac. Mi-am luat pruncii, sotul si parte din familia extinsa, ne-am suit in masina si ne-am tot dus. Fara prea mari pregatiri. Pur si simplu m-am uitat pe google maps cam pe unde vreau sa ajung si ce pot vedea pe drum spre. Am facut un traseu, in mare, de care nu ne-am prea tinut, m-am documentat (tot cu google, prietenul oricarei mame :D) cam ce putem vedea, si asta a fost. Dar a fost super! Ne-am intalnit cu oameni frumosi pe parcurs, oameni care au vrut sa ne vada si pe care m-am bucurat nespus sa ii vad. Am vazut locuri superbe, pur si simplu. Ne-am incarcat sufletul cu frumos.  

Mai vrem si o s-o mai facem si alta data!

2 gânduri despre “De toate, iar!

Lasă un răspuns

