A venit toamna. Parca prea devreme. 
Ne-am trezit azi de dimineata intr-un alt anotimp. Gri, ploios, friguros… bureaza. 
Vreau vara inapoi! Mult prea curand a venit toamna. 

E genul ala de vreme in care ai vrea sa stai numai sub paturica, sa te uiti la un film bun si sa bei un vin fiert. Pfuuuu, nu eram pregatita de toamna! Mai ales ca asta e semnalul ca ne reintoarcem in Hong Kong. Mi-e dor un pic, recunosc. Abia astept sa ajung la caldura umeda, subtropicala. Griul de-aici imi face despartirea mai usoar de ei, de-ai mei.

Alex doarme (rough night last night, don’t ask…), Ana e cu Buni la cumparaturi.
Ana era ca o pata de culoare, vie si zglobie, cu cosul ei pentru legume, galbenpuidegaina si cizmulitele cu flori. In tot griul asta, Ana e pata de culoare vesela, care cheama parca vara inapoi. 

Vrea sa mergem la scoala.
Intr-o saptamana ii zic.
Stie ca trebuie sa asteptam. Mai intai mergem cu trenul la Vio si apoi cu avionul in Hong Kong.
Se duce la scoala cu autobuzul galben, cu Mila si Frances. Mama o asteapta acasa, cu Alex. 

Mai e o saptamana de vacanta. 
Nu-mi vine sa cred. 

In alta ordine de idei, am gasit ficat de cod in ulei. Omuletii au mancat un mic dejun de vis: icre de somon, ficat de cod, pasta de creier, supa de curcan cu stelute!
Omuletul mai mare (je) a mancat un ardei umplut ca la mama acasa. Cu multa smantana! 
Ca sa nu ma deprime inceputul asta furtunos de toamna!

Lasă un răspuns

