Am logoree zilele astea. Daca tot nu dorm, macar sa vorbesc. Se poate spune ca vorbesc sa n-adorm.😀

Vreau sa ma plang. De marele sfant Alexandrescu, care cica se serbeaza azi cu numele. Eu, as usual, aflu de pe facebook!
Vorbesc de Sfantu’ meu, desigur. Asta al mic care de 24 de ore:

-doarme din ora in ora noaptea, cand se trezeste se trezeste urland;

-plange cu sughituri un sfert de ora ca ii spala bunica-sa papucii in masina de spalat… cum, papucii lui galbeni, crocodilii ce i-a primit de la  Ana (mostenire de la alta generatie de copiluti, ai Alinei)?! Se mai duce o tura pana la masina, ii mai vede o data, iar mai plangea neconsolat 5 minute… si uite asa trecu dimineata!

– a mai invatat un cuvant nou, printre altele: icecream (don’t ask, grrr!);

-o musca pe Ana infiorator, cand se enerveaza ca Ana nu-i da vreao jucarie sau alta. Note to self: tre’ sa fac ceva in privinta asta ca nu mai tine. Macar sa ma documentez.

Toate ca toate, dar de ce nu doarme noaptea? 
Luna plina nu-i, dinti de dat nu stiu sa-i dea (tre’ sa ma uit sa vad cum sta cu maselele, eu parca stiu ca le are pe toate), stresat nu e, tzatza primeste…
O fi perioada achizitiilor? Invata sa vorbeasca in fraze complicate in curand sau ce e?

Ca de-l mai tine mult nu stiu, zau, daca mai rezist intreaga la creierii capului!
Si nici nu pot dormi ziua! Pfuuuu!

Hai, la multi ani, Alexadre si Alexandri!
Sa fiti sanatosi!

4 gânduri despre “Alexandrescu

  1. Draga Nela, cred ca te inteleg perfect! Sau macar asa am senzatia.

    Noi am avut o perioada extrem de lunga cu nedormit noptile, adica pana dupa 2 ani jumate. La fel ca si Alex, Radu primea tzitzi, primea atentie, stres n-avea dar urla noapte de noapte! Eram zombificati cu totii. Dupa ce-a mai crescut ne-am dat seama ca de fapt el voia sa ne „transmita” diverse chestii pe care si le dorea: ba sa se uite pe geam, ba sa deschidem TV, ba sa-i aratam ca jucaria lui este in perfecta stare, ba sa-i cautam nu-stiu-ce masinuta, ba sa mergem in camera cealalta sa vada ca tat-su doarme, etc.
    Cred ca este in perioada acumularilor intense si viseaza🙂 Ia-o usurel ca trece.

    Cu muscatul, oh ca si noi o avem😦 Si nu cu toti ci doar cu sor-sa. Si tot din motive de-astea de-ti vine sa-ti smulgi parul din cap. Daca gasesti reteta sa ne-o impartasesti ca vad ca nu merge cu explicatii😦 I-am spus ca o doare si face bubita si plange. Raspuns sec: „vreau sa o doara si sa faca buba si sa planga!” Iar daca ii povestesc ca poate si ea sa faca la fel incepe cu amenintarile, ca el e baiat mare si-o bate daca incearca sa il muste. Hmmmm…

    Sa traiasca cu numele, scumpul tau Alex! Sa fie sanatos!

    1. Mai Lilian, draga mea, nu stiu ce vrea sa ne transmita Alexandrescu, dar daca nu trensmite repede, nu stiu cum scaotem caciula. Adica eu tin una, douaa, sapte nopti asa, dar cred ca maximul ce-l pot duce sunt doua saptamani, Te admir sincer ca ai rezistat atata vreme, zau! Nu stiu daca ma mai tine, ca de 4 ani astept sa dorm si eu noaptea.
      Ah, nu ti-am zis ca si vorbeste cateodata noaptea si arata cu degetul si o striga pe Ana, asa, in intuneric! Dar de cele mai multe ori are un tremur usor. Am observat asta pe zi, noaptea sunt buimaca, nu stiu cum sa il mai linistesc mai repede.

      La noi sa stii ca nu cred ca face deosebire, sursa de distress e muscata. Parca sa zic ca si pe mine a incercat sa ma muste o data, nu stiu sigur. Face preponderent cu Ana ca e acolo, la indemana. Ia sa il observ mai atenta.

      Ce tare e Raducu, cum raspunde el asa, la obiect! :)) Un scump.
      Va pup pe toti, cu mic, cu mare!

  2. La multi ani!
    Cred ca e o perioada a achizitiilor. Cat despre muscat, eu n-am gasit alta solutie, decat sa explic, sa explic si sa explic la infinit. Al meu nu musca, loveste. Pare ca a inteles, dar daca e suparat tot cu palma se repede sau cu diverse obiecte

    1. Of, mai, Ana, ca nu mai stiu ce sa mai fac. Si eu am explicat si inca explic, Sorin la fel, Ana urla ca din gura de sarpe sa nu o muste si uite asa… fun, fun, fun!
      Citisem undeva pe la Raluca pe wall un articol cu ce trebuie sa faci, ia sa il caut. Parca acolo am vazut cum sa faci fata „empatic” problemei.
      Multumesc pentru urari.

Lasă un răspuns

