Frumosilor, dragilor, oameni buni, 

I am alive and kicking, vorba aceea. Ma rog, mai mult kicking decat alive. Alex e iar intr-o mare durere si nevoie de tzitzi-tzitzi si treziri nocturne fara numar. Parca imi aduc aminte de disperarea Anei cand s-a apropiat si ea de doi ani. Cum are un moment liber, cum se plictiseste, cum il supara vreo privire de-a Anei, cum tzac-pac, pus la san. Este o mare primadona zilele astea. Se supara din orice si se da cu curu’ de pamant, la propriu. Oh well! Ma trec fiori gandindu-ma la adolescentul de maine. Frumos ca o fata si capos ca o femeie. 

Altfel, toate bune, eu vesnic obosita. M-ajung probabil din urma cei 4 ani de treziri in care am mai avut pe ici, pe colo, cate o noapte buna (5 ore de somn neintrerupt, boierie!).

Ne-am intors din Macao, dupa o escapada de trei zile. Frumos, frumos! Hotel de 5 stele (am prins ceva promotie la Conrad, asa ca am bookuit un apartament la 50% din pretul intreg). Frumos, n-am ce zice, Ne-au tratat boiereste, camera mare, sa-varti carul. Bai imense (doua), cafeluta la espresor nesscafe, dormitor si living separate, ce sa mai, lux, intr-adevar. 

Sorin a fost la inaltime, ca de obicei, asa ca, desi am vazut Macao de tzaspe ori inainte, cu sau fara copii, a reusit sa ma duca la doua chestii ce nu le-am facut / vazut pana acum: plaja neagra din Macao (superba, eu m-as mai fi dus si a doua zi, dar am ramas totusi la varianta loco, pe langa hotel pentru ca ne-am bookuit ferry de intoarcere la 4.30, am vrut sa nu afecteze tripul asta ora de somn a lor – 7 seara) si Guya Fortress. Unde am urcat de ne-au iesit sufletele. Cu amandoi copiii in spinare, de-mi venea sa imi dau drumul din varf de fortareata, sa ma rostogolesc usurel pana la vale, in piata din buricul Macaoului. Lipsa sportului, taica! Asta este, poate in cincinalul urmator reusesc sa imi misc fundul macar sa mai fac un masaj la sala de gimnastica. Sau as putea sa alerg… pfuai, cate idei imi vin in cap din varful patului! Ohoho!

So, Macao a fost dragut tare, mancarea foarte buna. Am incercat doua chestii noi, faimoase:

1. langa plaja cu nisip negru este faimosul restaurant Fernando’s, unde se serveste mancare portugheza ca la mama ei. Am stat o ora sa prindem o masa, dar sooo worths it! Buna, buna, am mancat proni cu usturoi, peste la gratar si orez in stil portughez. Deliciu!  N-au scaune de copii, n-au aer conditionat, nu fac rezervari, dar chiar e buna mancarea.  

2. in Taipa (sat vechi, istoric) am mancat la Dumbo (what a name, I know…), unde conditiile au fost super, scaun de copil, aer conditionat, insa mancarea, desi buna, nu s-a ridicat la inaltimea celei de la Fernando’s. 

Si sa nu uit de drumul spre ferry in limuzina (ma rog, nu chiar o limuzina, cum era trecut in pachetul promo, de ma asteptam sa-mi trimita una din aia cum vezi in nuntile tiganilor de la noi… m-am desumflat imediat cand am vazut-o! :)) ), care a fost o incantare, mai ales pentru cei mici, care au stat o parte a drumului singuri pe scaunele din fata noastra. Ne-am simtit bine.🙂

Am si poze, dar cu mobilul toate. Am fost prea putori sa caram Nikon-ul dupa noi!

Lasă un răspuns

