Alaltaieri m-a pocnit. La inceput am crezut ca e o usoara indigestie. Dar nu, nu si iar nu! Dupa ce mi-am vomitat si sufletul (de la niste pestisori murati), au inceput sa ma doara toate oasele, in special coastele (de la atata vomitat). Apoi frisoane. Abia am dormit noaptea. Of course ca Alex a dormit in noaptea aia neintors, ca asa se intampla. Legea lui Murphy. So, gripa in toata regula.

Multumesc lui Dumnezeu ca am avut sansa (a se citi am lasat copiii pe maini bune) sa ma oblojesc. Am stat in pat, am dormit mai toata ziua. Ma dureau toate cele.

Mi-am adus aminte de maica-mea care se oparea ca un rac fiert cand era racita. Se „palea”. Adica facea baie super fierbinte, se invelea in plapuma si transpira. „Scotea” raceala. Asa ca mi-am facut o baie mega fierbinte, la care am mai adaugat doua cani de fulgi de magneziu (i-am luat de pe amazon mai demult, sa-mi fac ulei de magneziu) si cateva picaturi de ulei esential. Primul ce mi-a cazut in mana a fost de lemongrass, dar sigur mi-ar fi prins mai bine ala de eucalipt. Uleiul l-am pus asa, sa ma simt eu mai bine. M-am invelit bine in halatul meu de baie mare si pufos si am stat sa transpir bine.

Asa ca azi sunt ca noua (ma rog, nu mai am frisoane si nu ma mai dor oasele). Vad ca-mi curge un pic nasul, but nothing that I can not handle.

Copiii sunt bine, Ana are o tuse de vreo doua zile, seaca. Cu muci limpezi, azi verzi. Se coace raceala. Am un sirop naturist super bun, chinezesc, de cimbrisor, face minuni si pentru copii si pentru noi. Noaptea i-am pus o ceapa mare taiata in patru cu putina miere la capul patului. Azi vad ca e mult mai bine, tuseste rar.

Mi-am adus aminte ca am mai scris despre cum tratez eu raceala copiilor cu bai fierbinti. Eram in Ford Lauderdale. In 2011.
Ocazie cu care mi-am dat seama ca 80% din blog este privat. Nu stiu cand m-a apucat paranoia de am facut majoritatea postarilor private. Cred ca atunci cand am mutat blogul pe wordpress.🙂

2 gânduri despre “Remedii, remedii

Lasă un răspuns

