Nu mai spun ca iar am dormit ca porcu’ ca deja e redundant! Dar da, am dormit iar ca porcu’! Nu stiu ce o sa fac cand pleaca Sorin in delegatie, in noiembrie. Probabil ca o sa ma culc de la 7. Zilele astea ma culc la 8.30.😀 Undeva pe la 3 nu mai pot si il duc la Sorin, sa se descurce. Treizit din doua in doua ore. Daca sunt norocoasa, la 3 ore. Nu suge si se culca, nu. Suge si se coieste, ma scuzati. Imi face sfarcul prastie, cand incerc sa il pun pe picioare sa il adorm, protesteaza. Dar postarea asta nu este despre cum nu doarme Alex.
Vroiam sa zic ca se apropie Halloween-ul si ca, desi pentru mine sarbatoarea asta nu inseamna nimic, n-am sarbatorit ever, uite ca ma agit sa ii gasesc costum Anei si sa fac cookies pentru gradinita, pentru ca… tantananaaaaa: avem petrecere vineri si toata lumea e invitata, adica noi, parintii.

As putea sa fac ceva sanatos sa duc la scoala, gen fructe si legume, dar sunt absolut convinsa ca fac risipa. Nici un copil nu o sa se atinga de ele, atata timp cand sunt dulciuri prin preajma. Asa ca o sa duc ceva nesanatos, dar macar e home made. So, de cateva zile ma tot documentez cum sa fac royal icing si cookies si cum sa le decorez corespunzator. Ocazie cu care am descoperit ca punguta de icing sugar (care eu credeam ca e zahar pudra) pe care o am de doi ani or so numai zahar nu e. Adica e glucoza si nu mai stiu ce afanatori, desi pe ea scrie icing sugar. M-am uitat de 3 ori pe lista de ingrediente, nada, no sugar! La asa ceva nu ma asteptam. Adica cand am cumparat zaharul n-am verificat lista de ingrediente la… zahar! Silly me!
In fine, abia astept sa fac chestia asta. Desi o sa ma streseze un pic, ca si tortul dragon de ziua Anei despre care n-am mai apucat sa scriu si vreau sa pun macar poze, sa fie acolo, pentru data viitoare cand ma mai hotarasc sa fac unul.

So, wish me luck! SI daca aveti vreo reteta de biscuiti dulci, simpli, let me know. Vreau sa gasesc niste biscuiti simpli pe care sa ii transform in halloween goodie.

2 gânduri despre “Petrecerea americaneasca ce va sa vie

Lasă un răspuns

