Vreau sa spun ca m-am intrecut pe mine cu prajiturile de Halloween pentru gradinita Anei. Super mega de efect au iesit, zau! Fara falsa modestie. 

Varianta rapida: cumparati un pachet de biscuiti de calitate. Eu am gasit din aia cu branza doar, dar nu-i bai, merg si aia. Faceti icing-ul dintr-un albus si cam 250gr zahar pudra (eu am pus dupa ochi, am pus zaharul pudra treptat pana mi s-a parut ca e consistenta buna) si zeama de lamaie (again, dupa ochi). De fapt am pus zahar cam mult si am diluat cu zeama de lamie. :))
Anyway, icingul e super simplu de facut. N-am mai facut in viata mea si mi-a iesit din prima. Am gasit pe net tutoriale gramada. Asta de exemplu a fost pe gustul meu. Eu cam asa si gatesc, haotic. Incercati, promit ca e super, super simplu. 

Apoi incepe partea fun, decoratul biscuitilor. Am facut gandaci dupa videoul ASTA, gandacei (ma rog, ai mei aratau mai mult a albinute in forma fara picioruse, dar pana la urma s-au metamorfozat in niste paianjeni draguti). So paianjenii i-am pus peste biscuitii dati cu un strat de icing alb. Daca nu aveti scula (:D) ala meseriasa de ornat, o punga taiata la un colt will also do. Pentru picioruse eu am folosit niste tubulete tot cu icing, dar astea sunt cumparate mai demult, dar se poate folosi la fel de bine si punguta taiata la un colt.. 
No, asta a fost totul! 

Pentru varianta mai sanatoasa, dar care ia mai mult timp si energie, puteti face biscuitii home made, eu am primit o gramada de retete de la prietene, in urma postarii de ieri. 
Si ma bate gandul sa fac icingul din zahar de cocos, care este mult mai sanatos. Singura problema este ca nu am pudra, deci nu stiu daca imi iese consistenta dorita. Dar tot risc maine si incerc. Va zic ce iese. 

O alta chestie draguta ce o puteti face pentru a economisi timp este ca atunci cand faceti biscuitii, sa faceti mai mult si sa congelati o parte din coca intr-o punga. Cum am facut eu cu biscuitii astia. Ieri am scos punga de la congelator, azi de dimineata am taiat un colt, et voila, biscuiti care arata scarbos fara niciun efort (cum de fapt arata toata mancarea mea :)) ). Eu congelez cam toate prajiturelele care le fac, la urma urmei n-am decat un amarat de cuptor cu micrunde (prajiturile le coc la grill), mai mult de doua ture de copt nu ma tine ficatul. Partea buna e ca, tzac pac, ma produc intr-un desert delicios si sanatos in 5 minute :)). Partea proasta: nu este niciuna. 

Inca una si ma duc: cui i place sprite-ul sa ridice manuta. Mie nu! :)) Dar imi place gingerul. Inainte de a pleca in Macao am pus la fermentat o radacina maricica de ginger curatat si taiat in cubulete mari, o cana (one cup) de zahar si apa cam un litru jumatate. In recipient de sticla. Am lasat minunea la caldurica cam o saptamana. Am pus-o in sticle (am o fixatie pentru recipientele din sticla, asa ca eu nu le arunc ever, am colectie de sticle si sticlute) si acum ma delectez cu o gingerata de milioane, plina de bacterii sanatoase. 

Gata, ma duc! 

Pozele sunt facute cu telefonul. 

ImagineImagineImagine

Lasă un răspuns

