…ati lesina de pofta!
Holidays are coming, holidays are coming…

Nu, nu m-am tacanit sa ma gandesc deja la Craciun (desi mie imi place de mor sarbatoarea asta, truth be told, n-ar fi o surpriza de proportii sa ma auziti de-acuma.. de regula ma apuca pe la jumatatea lui noiembrie :)) ). Anyway, fac sarmale. Vineri suntem invitati la un potluck si am decis sa duc ceva traditional. Prin urmare miroase divin la noi in casa, zici ca vin sarbatorile si alta nu.
Imi da o stare de bine, dar si de nostalgie. Mi-e dor de ai mei, mi-e dor de timpul petrecut cu ei.

In alta ordine de idei, sunt ocupata ca o albinuta zilele astea. Miercuri merg cu Ana la teatru, cu colegii de la gradinita. De abia astept, o sa fie o incantare! Teatrul este teatru pentru copii, cu muzica, papusi, interactiv (adaptarea povestii „How to catch a star„). 

Joi este petrecerea de Halloween. Si la gradinita, si in complex. Pe cea din complex o vom rata, ai mei copii dorm la de la 7 (nu ma invidiati, la 5.30 de trezeste Alex, la 6 fara ceva Ana). 

Azi-maine trebuie sa sortez hainele de iarna ale copiilor, sa vad ce mai e bun, ce ne lipseste, mai ales ca saptamana viitoare Sorin pleaca in delegatie in State (lucky bastard! :D). Ma batea gandul sa merg si eu, se opreste la intoarcere in Chicago si mi-ar fi placut sa vad orasul. Dar inca sunt legata de copii mult de tot. Daca ma duceam, vroiam sa o iau si pe Ana si o bulversam de tot cu fusul orar (12 ore or so diferenta), apoi pierdea o saptamana de gradinita… Plus ca Alex ar fi ramas singur o saptamana, fara mine, perspectiva ce nu imi surade deloc, cu toata dorinta mea de a-l intarca cat de curand. Cu amandoi sa ma duc iarasi ar fi fost greu, obositor si prea scump. Am decis sa asteptam o oferta de zboruri ieftine si sa mergem toti patru, cu aceiasi bani ce i-am fi dat acum pentru mine si Ana. Asa ca oricat de mult mi-ar fi suras ideea unei escapade, am zis pas. Daca era Buni aici ar fi fost alta mancare de peste. 

Inapoi la oalele noastre: ce bine miroase la mine in casa… Hmmmm, yum yum!

4 gânduri despre “Daca postarile ar avea miros…

      1. Aaaa, bun de tot! Eu am varza la murat, pute in toata casa cand o vantur :)). Dar deja salivez la gandul sarmalelor ce vor iesi la Craciun! Sa aveti distractii placute.😉

Lasă un răspuns

