Na ca veni si vremea sa scriu cateva cuvinte intru-un jurnal. Scris de mana. Imagine
Parte a unui proiect de la gradinita Anei, unde fiecare copil primeste acasa, pe rand, un ursulet de plus pe care ar trebui sa il care dupa ei cam peste tot unde merg. Intr-un rucsac si cu hainute de schimb (Ana l-a tinut tot dezbracat, cum vad din poze) si tot tacamul. 

Cand mi-a intins Ana rucsacul vechiut era sa i-l dau inapoi insotitoarei de autobuz. No, no, e pentru Ana, zice. Zau? Cand am ajuns acasa m-am lamurit ce si cum. 
Bun, trecand peste faptul ca primul gand ce mi-a venit a fost sa nu uit doamne iarta-ma ursul pe undeva si sa ma fac de rasul lumii, sau, mai rau, sa nu faca Ana o pasiune subita pentru el (desi ea nu e cu plusurile si cu jucariile defel, adica e genul de copil care nu are o jucarie preferata, dar care se culca cu pantofii cu sclipici in pat… oh well) si sa trebuiasca sa il dau pierdut (da, eu sunt in stare sa fac asta pentru Ana :D), a fost fun. 

Eu, care fac poze enspe mii pe zi, de data asta am fost stresata sa fac enspe mii plus una poze cu Ted, ursuletul calator. Ana ii zicea panda bear, eu Teddy bear, nicicum nu-l nimeream de Ted the travelling bear.
Pentru ca dupa o saptamana iaca-ne la momentul in care trebuie sa punem ceva in jurnalul lui Ted.  Da, little one a venit insotit de un jurnal plin de poze pe care scria mare, pe prima pagina ” Traveling Ted’s Diary 2013-2014″. Majoritatea a pus poze si a consemnat evenimentul din perspectiva copilului (cat de mult m-am distrat cu Ted). Nu, eu nu. Pentru ca sunt o fire logica si pentru ca jurnalul e a lui Ted, nu al Anei. Asa ca am scris din perspectiva lui Ted. Trebuia sa fie scurt (nu mi-a iesit, oricum nu imi iesea orice as fi facut, fiecare a pus o descriere scurta a pozelor), m-am intins si am mai si taiat o fraza, doua, ca se umplusera deja 3 pagini de scris de mana. L-am scris cu pix roz (Anei ii place mai nou rozul si imi spune de zece ori pe zi ca ii place rozul, sper sa treaca peste faza asta girly-girly curand. Pe mine m-a apucat la vreo 30 de ani, cand am venit prima data in China si peste tot vedeam numai roz, fundite si paiete. Mai bine mai tarziu, zic). 

Anyway, here it is. The masterpiece!

Dear Diary, 

You won’t believe the week I’ve had!

I was just coming back from my great trip in Megan’s house when miss Maggie introduced a tiny little girl to me. Her name was Ana and she had wonderful blue eyes and a great smile.

She took me in her arms and whispered „Hi, Panda bear”.
I started laughing… „Silly, silly girl, I’m not a panda bear. I’m Ted, the traveling bear.”

And so our journey began. 
She took me home, where I met her brother, little Alex. Funny little boy, always running around and being naughty! 
Then she took me to her ballet classes! Oh, what fun I had, spinning round and round and round. I met Ana’s friends and we were all riding the bus together. Singing and talking and having snacks. One time she even gave me an itsy bitsy spider cookie! Yum, yum, but you know what? She told me we can not have those cookies too often, they’re bad for our teeth. I believe her, oh I do.  

Then the next day we went to the theater, all together with Ana’s mommy and daddy.
We were rinding the bus again. Oh, have I told you that Ana loves riding the bus? Yes, she does. She’s been traveling around the city with her mom and dad and her brother all day long. They love traveling. Just like me. 

When we got to the theater, almost all the kids from Ana’s school, her colleagues, were there, some I already knew from my earlier journeys, some I am looking forward to meet.

All right, dear diary, I have to go now. 
See you!

No, unul dintre avantajele statului acasa: devin creativa! :))

Lasă un răspuns

