Ana a fost atat de incantata azi de dimineata de tricoul cu paianjeni, incat m-am hotarat sa invat sa desenez un dragon. Stiti probabil ca ei ii plac dragonii (de cand a vazut in Macao dragonul ASTA, ea ii zice papra_hotel, adica o capra – a vazut capra in Romania, de sarbatori, si evident ca a asociat-o cu dragonul din China). 
A fost primul personaj imaginar cu care Ana s-a jucat (mi-a spus intr-o seara ca vine dragonul si eu trebuia sa il alung „go away, go away, dragon, my baby wants to sleep”; ma bucura, am citit ca asta e modul in care copilasii isi exprima anumite frici, carora nu stiu cum sa le faca fata, altfel). 

Asa ca dupa un tort cu dragon, urmarea fireasca este sa aibe si un tricou. Vreau sa ii pictez unul dintre tricourile ce trebuie purtate la gradinita. Aseara am cautat pe youtube cum se deseneaza un dragon. M-am uitat de vreo doua ori la tutorial si evident ca am visat toata noaptea ca desenam dragoni. Primul lucru de dimineata, azi, m-am apucat sa desenz dragon, din memorie. MI-a iesit asta:

Imagine

O uratenie mai mare ca asta n-am vazut!

Nu m-am lasat si am mai incercat o data, de data asta cu tutorialul in fata. 
MI-a iesit asta:

Imagine

Si iaca si varianta trei, de data asta fara tutorial, din memorie. 
Parca mai merge…

Imagine

Deci astazi asta fac toata ziua, exersez dragoni pana imi fac curaj sa fac unul pe tricoul Anei! 
Sa mai zica cineva ca e boring sa „stai acasa cu copiii”…
Am invatat in ultima vreme atatea chestii pe care nu credeam vreodata ca o sa le fac in viata asta! Ha!

Un gând despre “Third time a charmer sau cum am invatat sa desenez un dragon

Lasă un răspuns

