In toata luna asta (aproape, pfuai, asa de mult timp nu am mai scris?!), am facut o gramada de crafts, diverse chestiute (printre mucii si tusea copiilor din ultimele zile – Alex are laringita, despre care nu vreau sa povestesc decat ca a fost horror in primele doua nopti, acum deja e pe vindecate, fara antibiotic, fara nimic, doamne ajuta!).

Aaaanyway, back to my crafts:

– trei brazi din trei reviste, super mega faini;
– am crosetat pereche de chipici pentru Ana, o fusta, doua perechi de leggins.😀
– un caiet de amintiri in care am lipit chestii de-ale noastre care erau imprastiate peste tot. O minunatie de caiet care sper sa ne incalzeasca sufletelele si batranetile mai incolo, cand il vor rasfoi impreuna.
– am facut un cosulet din sfoara in care mi-am pus conurile de brad ce le-am adus din plimbarile mele pe munte.
– speaking of which, am inceput sa fac miscare, ca nu pot sa ii numesc sport. Sunt mandra ca am mers 16km in prima zi, 4 ore non stop! Super fun, asa ca i-am corupt si pe ai mei sa mergem. Si sunt hotarata sa nu ma opresc aici, ma simt excelent. Chiar imi spunea Sorin azi ca sunt bucuroasa ca mi-am gasit un exercitiu fizic care sa ma pasioneze (pentru necunoscatori, in afara de gimnastica, pe care am facut-o copil fiind si care imi place si acum – la tv doar :)) – eu sunt antisport! cu greu ma urnesti sa ma misc!).
So, sunt super mega incantata. Sper sa ma tine.
– am pictat cu copiii cutia mare de plastic in care mi-am tinut fugii de magneziu pana acum. A iesit un lampadar dragut.

What’s next? Ma documentez cum sa fac „white porcelain”. Abia astept sa vad ce iese. Mi-am luat materialele, trebuie doar sa ma apuc de treaba!
Sa avem o saptamana frumoasa, zic!

Lasă un răspuns

