image

„That’s so you!” ,îmi trimite o prietenă de dimineață.  Yup! Dacă înlocuiești, după caz, cofee cu BMs. Sau adeseori.  După caz, of course.😀

Așa. Cu asta mă ocup. Dacă nu cos vreo ie, fac vreo cremă, balsam. Sunt creativă. Sunt liniștită, mulțumită, n-am niciun stres major. Ceea ce vă doresc și dvs.

M-am aniversat și ne-am petrecut trei zile și trei nopți, ca-n basme. A fost frumos. Primul meu party pentru Ana! Yeeey!

Până nu mă pierd în detalii,  că trebuie să termin până la 11: iaca creația (e cacofonie? ) de azi: o lumânare aromatică din toate lumânărele de prin casă, de la aniversările precedente.

Am pus ochiometric cam 20 de picături de ulei de camfor, eucalipt, lavandă. Si vreo 10 de citronella (e bun împotriva oricăror insecte, țânțarii fiind targetul meu). Și un pic de colorant alimentar albastru că ieșise culoarea vântului turbat din cauza lui Mickey mouse. 

image

Pentru serile cu muci și nas înfundat ale micuților.
Că bineînțeles că au răcit acum, când suntem singurei.  Oh well. ..

image

image

Lasă un răspuns

