image

Încep să mă doară toate: mușchii când mă mișc, capul și toate de prin cap, inclusiv ochii. Mă doare carnea. Îmi pierd toate simțurile, rând pe rând. Încet dar sigur. Cel mai tare mă afectează mirosul. Se duce dracu’ și gustul. Bine că mi-au venit uleiurile esențiale de pe iherb!😀 Măcar am apucat să fac crema pentru răceală și nas înfundat pentru copii. Uite ce bine-mi prinde și mie acum.
Era de așteptat să răcesc și eu, copiii sunt deja aproape vindecați, dar tot cu muci. Ana tușește parcă mai puțin. Dar tușește.

Baie fierbinte cu fulgi de magneziu și lumânări aromate. Cea roză am făcut-o aseară.  Am mai pus și ulei, nu numai ceară. Un experiment reușit. Plus uleiuri esențiale. Mă relaxează tot procesul, de la făcutul lumânării până la gestul de a o aprinde în fiecare zi. Brings me peace of mind.

Urmează două zile de vacanță. E ziua națională a Chinei. Trăiască, zic!

Lasă un răspuns

