image

Îmi priește viața de gospodină ceva teribil!

Ultimele creații.

Ingrediente:

-ulei de cocos;
-ceară de albine (a mea e de pe iherb, dați un search după beeswax beeds);
-unt de shea
toate în cantități egale.
-uleiuri esențiale după preferințe;
-ulei de vitamina E

Se topesc în baie de aburi toate ingredientele, mai puțin uleiul esențial  (eu le pun pe toate într-un borcan, pe care îl pun într-un vas, pe foc, cu puțină apă – cam un sfert din înălțimea borcanului). Se toarnă cu atenție în forme/molds. Eu am folosit niște forme de cupcakes de silicon.
Tip&trick: toată chestia asta se întărește destul de repede. So, nu puneți toată cantitatea de la început in forme, ci una câte una iar borcanul cu restul cantității îl lăsați în vasul cu apă fierbinte, pe foc stins.
Adăugați în fiecare formă uleiul esențial preferat și o picătură de ulei vitamina E, amestecând ușor cu o scobitoare. Eu am făcut vreo 6 arome diferite.

Asta e tot! Lotion bar se poate folosi ca deodorant solid, dar și ca o cremă de coate și călcâie, de exemplu. Este solidă, dar se topește ușor la contactul cu pielea.

image

Lasă un răspuns

