image

Astea-s capacele ce le-am făcut ieri. Au iesit ceva deosebit. Crema și mai și. E cea cu mușețel, jojoba oil și coconut oil.
Dacă mă hotărăsc să le fac cadou, ultimul accesoriu o să fie panglica. Dacă. Mi-e tare dragă crema asta.

Într-una dintre ele voi adăuga pudră de turmeric (am luat-o din Kota Kinabalu, am crezut că e curry powder :D) și va fi autobronzantul perfect.

Dacă aveți timp și răbdare și timp puteți  transforma borcane banale în adevărate minunății. Amestecați culori pastel cu aracet. O pensulă și gata.

Mă binedispun de-a dreptul, de fiecare dată când le văd.

image

image

image

Lasă un răspuns

