image

Știu, știu, nu-i nici decembrie, for God’s sake! Și eu m-am apucat de împodobit brazi!

Din categoria face mama tot în casă sau no more christmas tree this year, I got this! , și pot s-o țin așa până mâine dimineață… azi am pus în aplicare ce-am văzut zilele trecute pe pinterest.

image

image

image

Îi dau maxim o zi până Alex se hotărăște să se urce pe-acolo și să l dea gata.

Bineînțeles că au cazut ramuri, rămurele, globuri de vreo 3 ori, chiar în timp ce scriam postul. Nu mă las. Scoci, duck tape, whatever works!

Globurile sunt din pânză de in rămasă de pe la cămășile mele. Instalația e din aia mică, de la Ikea.

Lasă un răspuns

