image

Sau din categoria when shit hits the fan. Sau cum faci din rahat bici. Bineînțeles că nu-mi ies toate chestiile ce le încerc. Nu tot ce zboară se mănâncă. Ornamentele astea se doreau de vis, albe, non toxice, le dădeam și copiilor câte una (nu mai multe, mie îmi plac albe) să le coloreze. Ce să mai, aveam deja filmulețul cu noi, angelici, bradul în fundal, decorațiuni magice. You get the picture.

Dezamăgire totală când toată chestiunea se transformă într-o cacademaca, nu știu cum s-o numesc. Care se transforma rapid de tot sub ochii mei. Am lăsat-o, veniseră copiii de la școală, eu eram plină de spume deja.
Am atacat problema două ore mai târziu. Ce să fac? Îmi părea rău să o arunc. Pusesem mult bicarbonat și știu că e bun în produsele de curățire. Am pus apă, un pic de făină de grâu și o lingură de ulei. Cât să pot modela… biciul. .. Am făcut biluțe😀. Care nu s-au împietrit peste noapte, cum îmi imaginam. Așa că le-am copt in cuptor la vreo 50 de grade vreo 30 min.

Cum le 3 folosesc? Le pun două, trei picături de ulei esențial de tea tree și le dau drumul în rezervorul wc-ului. Curăță, odorizează… trag și apa singure! 😀

Nu știu dacă au vreun efect de curățire, stau liniștită, au uleiurile cu care le îmbălsămez.

image

Un gând despre “Epic fail

Lasă un răspuns

