Este ziua in care am fost prea extenuata sa mai fac ceva. Sa mai scriu ceva. Mai mult decat randurile astea. Pentru ca am facut 16 km de mers pe jos, combinat cu alergat, in mai putin de 3 ore (cu 3 min mai putin, dar ce conteaza!!).

I did it! I walked/runed (oh, sorry Kate, bounced like a ball) 16 km in less than 3 (three) hours. This bouncing like a ball stuff is no joke. Up until Kate told me „you don’t really have to run, you see… you have to bounce like a ball”m I didn’t get it why I was doing it all wrong!

Ii explicasem (again and again) ca eu urasc alregatul. Ca pentru mine alergatul este a mean to an end. Eu alreg sa ajung mai repede decat mergand dintr-un loc in altul. Si asta doar in situatii extreme. Altfel, merg. It’s that simple!

16 km plini de munti, rezervor, Brene Brown si… stuff. God, I love this stuff!

Flower market: paradisul micului si marelui gradinar. Ce nu gasesti acolo, doamne… Am stat vreo 2 ore?! Am asa: semite de levantica, levantica uscata (scumpa de numa’), seminte de salata, seminte de telina, bulbi de lalele si frezii.

Am plantat lalelele, freziile, levantica.
Si am venit intr-o masina in care mirosul de brad era la el acasa.

On the downsize, Ana was sick in the evening😦

Un gând despre “The day I went to the flower market

Lasă un răspuns

