image

Sau ce vreți voi, pentru prieteni, profesori, colegi.

Dintr-un săpun normal de glicerină, fără miros, ies 3 săpunuri mai mici, depinde și de dimensiunea mold-urilor (nu-mi vine como se dice în românește😀, matrițe?).
Vă trebuie săpun  (desigur :D), flori uscate, lapte praf amestecat cu puțină apă (opțional, dacă îl folosiți săpunul nu va mai face atât de multă spumă ca și cel fără) și uleiuri esențiale. Săpunul eu îl am de pe iherb.

Sapunul se topește în cuptorul cu microunde în intervale de 30 de secunde. Verificați mereu, se poate usca dacă se topește prea mult și își pierde din proprietăți. Al meu s-a topit într-un minut. L-am lăsat să se răcoreasca puțin, apoi am adăugat florile uscate (levănțică și respectiv soc) și uleiurile esențiale  (ochiometric) în fiecare mold în parte. Asta pentru că vreu arome diferite dintr-un singur săpun. Trebuie să te miști repede în faza asta, altfel săpunul se întărește și o iei de la capăt. Eu folosesc scobitori pentru a amesteca uleiul esențial în fiecare formă în parte. Am mai pus turmeric pentru culoare (la cele cu lapte).

Dacă vreți flori la suprafața săpunului, puneți câteva flori direct în forme înainte de a-l turna.

image

Le-am lăsat o oră cel puțin până s-au întărit și gata. Am folosit forme de silicon, super easy and mess free.

image

Săpunurile de glicerină absorb umezeala, transpiră și, spre deosebire de săpunurile de casă care trebuie să respire, ele trebuie păstrate în folii de plastic.

image

Pentru un aspect final drăguț o panglică și bucăți rotunde de in fac diferența.

image

Se pot folosi imediat  (eu mi-am păstrat unul cu lapte, soc și iasomie).

Lasă un răspuns

