… sau variațiuni pe aceeași temă.
Săculețe din in cu lapte de baie.

Am folosit așa :

-săculețe de in (le-am cusut la mașină într -o seară după ce s-au culcat copiii, operațiunea mi-a luat cred 30 min pentru vreo 6 săculețe. I’m slow, I know. ..😀 )
– lapte praf: o cană jumătate;
– epsom salt sau sare de magneziu (dați un google search pentru beneficiile sării de magneziu și ale magneziului în general): o cană jumate
– două linguri de bicarbonat;
– două linguri de amidon de porumb;
– flori uscate (eu am folosit levănțică, data viitoare încerc și trandafiri);
– câteva picături de uleiuri esențiale (eu am pus levănțică și rozmarin).

Se amestecă toate ingredientele bine, bine (mai puțin săculeții 😆 ). Cam 3-4 linguri în fiecare săculeț, panglică de decor și gata… atenția. Am cusut din nou la mașină partea de sus a săculețului, vreau ca ingredientele să rămână în săculeț

Eu le păstrez (fără panglică) într -un recipient cu capac, pentru a se păstra mirosul mai bine.

Se folosesc în două feluri: le lăsați să plutească în cadă sau le țineți sub jetul de apă, cand umpleți cada pentru o baie fierbinte.

Apropo de  baie fierbinte și anxietate, am citit ieri și azi noua carte a lui Matt Stone, Food for mood, iar unul dintre sfaturi era să keep warm for a best mood. Run a warm bath, folks! Mai ales că am văzut ninsori în toată România.

Get Warm

There is a close relationship between body coldness, metabolic rate, and stress hormone production. When your body or even just your extremities feel cold, which it often will if your metabolic rate is low, your stress hormones are higher and your propensity to experience anxiety is elevated. While you should be taking proactive measures to raise your metabolic rate, you can lend yourself a helping hand in both an acute and a chronic sense by keeping warm. Keep those hands and feet as warm as you can. And, if possible during an acute stress event, expose yourself to high heat. For most that will mean taking a nice warm bath or shower.

image

image

image

image

Lasă un răspuns

