O super mega cremă, sunt înnebunită după ea.

Are așa :

1 lingură de ulei de cocos
1 lingură unt de cocos
1 lingură pastile de ceară cosmetică
1/2 linguriță de oxid de zinc
Un vârf de pink australian clay

Este o super cremă, sfp este 20 sau mai mult, depinde de cantitatea de oxid de zinc pusă. Eu am pus cam o linguriță rasă.

Mi-am făcut din aceeași bază și două balsamuri de buze. Am folosit pink clay mai mult și ulei esențial  (una, două picături, după preferință – cel de mentă dă un pic de volum buzelor).

image

image

Cel în două culori are ca și bază crema (unt de cocos, ulei de cocos și ceară în parti egale) la care am adăugat, după ce s-au topit primele în baie de abur,  oxidul de zinc și australian pink clay.

Cele de sus au ceară, unt de cocos și ulei de cocos în părți egale, plus colorant (eu am folosit australian pink clay și o picătură de colorant alimentar roz pentru cel cu tentă mai roșie).

Cu alte cuvinte ăla în două culori are spf mai mare pentru că are în plus oxidul de zinc.

Rețetele le-am adaptat după cele de aici. Cartea a fost gratis zilele trecute.

Lasă un răspuns

